woensdag 25 mei 2011

Ik heb zin om te dansen

Birthday Boy groeit en groeit. Er wordt tekst geschreven, er wordt druk gebeld met leveranciers van communicatie systemen met draadloze koptelefoons. En natuurlijk duiken we in het fenomeen 'feest'. Wat is maakt een goed feest?! Hoe kunnen we daar beter achter komen dan zelf zoveel mogelijk feestjes te bezoeken?! Onze eerste casestudy betreft 'het diner'. Want feestjes zijn er in allerlei soorten en maten, en overal zijn andere party-rules...

Ik trek mijn hoogste hakken aan, ik kan toch lekker de hele avond zitten.
Naast wie zitten we?
Hoeveel wijn drinkt degene naast me...? Drink ik te snel, of te langzaam?
Die schoenen knellen... ik draag ze ook eigenlijk nooit.
Kan ik nog een keer opscheppen?
Ik heb zin om te dansen, zal ik als eerste opstaan?
Of toch maar wachten tot een ander begint?
Die schoenen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten